Monday, April 25, 2011

Banyak Pengaruh

Ada seorang pelakun tu kata dia ditawarkan jawatan tinggi oleh sebuah parti pembangkang tapi dia tak mau pasai dia penyokong UMNO. berita tu

Amboi sakan no, hang punya pengaruh sampai depa nak tawar jawatan tinggi. Jawatan apa tu, presiden? Timbalan Presiden? Ketua Pemuda?

Rasanya rugi kalau nak ajak orang macam ni, tak lah banyak peminat pun, rasanya pasai apa kata macam tu? Parti mana tu yang nak bagi jawatan tinggi kat dia?

Harap tengok-tengok dia ni, pasai dia ramai pengikut...... ha, ha ,ha

1 comment:

  1. adus, artis tu, umur 40 baru nak masuk umno.

    dia patut belajar erma fatima, yang cuba aktif dalam puteri umno, kemudian kecewa

    ReplyDelete