Monday, November 8, 2010

Tak buat apa

Nampaknya banjir di Kedah dan Perlis semakin surut, walaupun Alor Setar masih dalam suasana yang tidak pasti. Yang menarik tentang banjir di Kedah, ialah apabila menteri pusat menyatakan bahawa kerajaan negeri Kedah tak buat apa-apa. Biasalah tu, dulu depa kata Kelantan tak buat apa-apa, mana ada gambar MB Kelantan atau EXCO dia turun bantu rakyat. Yang ada gambar, menteri pusat dan ketua bahagian UMNO/BN sahaja. La ni mai Kedah pulak.

Jadi jangan dok percaya sangat, tak kan MB Kedah dan EXCO dia dok lena. Menteri pusat yang turun sahja yang bantu rakyat.

Media pun patut tunjukkan juga aktiviti kerajaan negeri PR, pasai rakyat nati tak percaya langsung kat depa.

Semoga rakyat Kedah dan kerajaan Kedah dapat menyelesaikan perkara ini dengan baik. biar kat depa nak kata, " Kerajaan Kedah tak buat apa..." tetapi kerajaan Kedah dah melaksanakan tugas dalam bidang kuasa yang ada.

No comments:

Post a Comment