Wednesday, October 27, 2010

Adil

Petang semalam (selasa), sambil memandu dengar berita. Salah satu berita yang menarik hati ialah kata Menteri Penerangan, media baru mesti adil dalam menyampaikan berita.

Nak tergelak pun ada. La ni hari-hari berita pasai depa sahaja, parti pembangkang tak dak pun berita. Semua pasai pembangunan yang depa buat. Kalau kat Galas tu, tak dak pembangunan kerajaan Kelantan buat? Macam tu kot adil pada pandangan menteri tu.

Heran juga aku... Selama ni adilkah berita oleh media kerajaan? Mana berita dari negeri kerajaan Pakatan Rakyat? Tak kan MB negeri-negeri tu dok tidoq.

Jadi kalau sapa-sapa dengaq menteri tu cakap, fikir-fikirkan lah.

No comments:

Post a Comment