Wednesday, December 23, 2009

Memang jahat

Mula dengaq hilang satu, la ni dengaq pula dua yang hilang.

Apa yang hilang, enjin pesawat tentera. Awat boleh hilang, macam mana tak hilang ada orang curi la.

Orang yang mencuri tu memang jahat. Awat la hang curi? Macam mana aku tak curi, peluang beb buat duit....

Pencuri tu memang jahat sebab orang yang mencuri memang jahat.. Tu yang Islam suruh potong tangan, menyusahkan orang.

Aku sebagai rakyat biasa ni, takut juga enjin yang tengah nak pi selenggara boleh hilang...eh eh, pesawat yang dah selenggara tu selamat ka dak? Depa dok pantau dak.

harap tak mau dengar lagi pesawat tentera jatuh pasai enjin atau masalah teknikal. TUDM kena tengok semua enjin yang dah diselenggara tu ok ka dak.

Harap pencuri yang jahat itu akan dapat ditangkap oleh polis, harap rakyat tau sapa yang curi tu, sampai boleh tak dak di Malaysia. Pandai betoi depa tu, tapi yang pasti depa tu memang jahat....

No comments:

Post a Comment