Monday, April 13, 2009

MIC OO mic

Kabinet baru ini bermasalah. MIC dilihat akan menarik diri dari kabinet kerana tidak puas hati dengan pemilihan yang dibuat.

MIC rasa presiden depa patut masuk dalam kabinet. Pasai depa lihat Presiden GERAKAN yang kalah macam presiden depa dilantik jadi menteri.

Jadi depa nak menteri dari kalangan depa. Presiden depa tu lama dah jadi menteri, bagi can kat orang lainlah pulak. Kot-kot lepas ni BN tak dak menteri, pasai parti Pakatan pulak nak perintah.

Kalau MIC tak mau, orang perlis yang besa jadi MB tu kot minat kat jawatan tu. Tidak pun adik dia yang jadi MP Arau tu, pasai Padang Besar dan Kangar besa dah dok dalam kabinet. Bagi lah can kat yang tak besa lagi.

Depa pulun nak jawatan dalam kabinet, tapi tak nak jaga hati rakyat. Depa ni akan kalah dalam PRU 13 nanti.

Jadi PAKATAN RAKYAT kena dekat dengan rakyat supaya rakyat dapat memilih mereka dalam pilihanraya nanti.

No comments:

Post a Comment