Thursday, July 26, 2012

HABIS DAH TU

Terdengar berita pagi tadi, bahawa Kedah dan Selangor akan kembali di ambil alih oleh BN, ini kerana satu kajian mendapati bahawa rakyat dah tak mau lagi kat Pakatan.

Oleh itu, diharapkan bahawa kerajaan yang ada la ni akan turun masa pilihanraya nanti.

Dok nampak sibuk depa dok pilih sapa nak jadi MB Kedah dan wakil rakyat Tanjung Karang mungkin jadi MB Selangor.

Kalau dah rasa macam tu, Pakatan kena kerja keras lagi.........

Ini pandangan kajian berkenaan, tapi yang dok tengok la ni sokongan kepada pakatan nampak meningkat sama ada secara terang maupun senyap.

Harap Pakatan akan terus memimpin kedua-dua negeri ini dan terus memimpin Negara......